All the boys love Mandy Lane

eftersom jonatan jobbar där han jobbar har han koll på vilka filmer som blivit mest hyrda. därför valde vi "all the boys love mandy lane". det kanske bara är jag som är "detaljinriktad", men den var förutsägbar. den var bland absolut sämsta jag har sett. 1. jag trodde att jag skulle se en high school komedi, (typ american pie osv) men i introt började misstankarna mot en skräckis. och vilken skräckis sen... jag tänker inte spoila för mycket för er som ska se.



på omslaget vet jag inte riktigt vad de vill att man ska tro, men ingen skräckis, acion eller komedi enligt mig själv. men se den och kommentera gärna till mig. är det bara jag som tyckte den var bland det absolut sämsta jag har sett? den ligger lätt på top 10 ibland "sämsta sedda filmer EVER" så.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: Ida

Såg 20 min tror jag, mer behöver jag väl inte säga :) Ny blogg, by the way, som du kanske ser :)

Postat av: Karin

Hehe jaa det är en bra arbetslöshetssyssla :) Har du nå bra tips på vad jag ska se när jag sett klar desperate housewives?

2008-11-07 @ 19:52:02
URL: http://fagervall.blogg.se/
Postat av: Mini-you

Kolla min blogg. Du är utmanad!

2008-11-07 @ 20:10:27
URL: http://nolida.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback