Bevis

igår följde jag med linnea till stallet. jonatan och johan kom förbi med kameran och nu har jag äntligen bildbevis på att jag tagit mig till stallet.


jag och dizfield som jag skulle rida på. jag smörar lite så han inte ska vara dum mot mig :)


jag på hästryggen i gäddvik


jag och linnea


sådär ja. jag sitter (kvar) på en häst :) haha.








jag har börjat bli väckt av det här vita monstret. hon ligger som kvar i sängen fast jag har stigit upp.
små bakis och förstår inte speciellt mycket just nu. har varit på stan med linnea och sandra. försökte äta en macka på mcm (sub.skit) men de hade stoppat lök på hela mackan så det blev ingen hit.
hann förbi kvantum, gav jonatan en smoothie, till storheden och biltema och nu hem.
jag ska se grey´s och äta cheese ballz. jag förtjänar det. men det känns som jag glömt något? eller något jag borde/ska göra som jag också glömt? aja, det dyker väl upp i minnet om en stund.

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback