början på dagen.... MIN DAG!

kl.12:00 skulle vi få hämta nycklarna, det är för 15minuter sen. jonatan har en lyxig timmes lunch kl.13:00 och jag antar att vi ska hämta nycklarna då. Jag sitter här, ivrig som en iller och väntar på att han ska komma hem. Det är bara han som får hämta ut nycklarna, och han har bilen!

jag sitter  i vanlig ordning och väntar in ugnen som ska fixa mina mackor om en stund. kanske sista gången jag trycker i mig dom här. hundarna har gått ut och brakat lös i snön, det måste vara som att komma till himlen för de allra flesta hundarna när det kommer snö. lite kallt när de skvätte in snö i mina sneakers när jag inte hade strumpor på mig dock! allt sånt är nedpackat och jag kan glömma strumpor idag känns det som. en dålig dag att ha de nedpackade!!

nog om strumpor och snö. jag ska fixa lite, ta reda på om hundarna blivit utfodrade eller icket.. massa sånt super kul.
och visst har ingen missat att idag är det min dag! jag får ju en lägenhet i födelsedagspresent :)
Grattis till mig själv på min födelsedag!  - tack tack :)
.. andra som grattat mig i dag: mia, jonatan, anna, linnea, annabena, mini-me. i den ordningen också. TACK!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my birthday!

Kommentarer
Postat av: Marie

Men Grattis! :)

Postat av: Karin

GRATTIS förfan!



Joo jag började se greys nu för jag har sett färdigt desperate, det är dom 2 grymmaste serierna tycker jag :)

2008-11-24 @ 15:54:20
URL: http://fagervall.blogg.se/
Postat av: Sandran

Grattis!! :))

2008-11-24 @ 18:11:13
URL: http://sandran.wordpress.com
Postat av: Victoria

Det funkar ju fan inte att skriva till dig på msn. Men grattis :)

2008-11-24 @ 23:30:57
URL: http://lavictoria.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback