den lilla promenaden

idag har jag varit duktig. jag har ätit lövbiff med rivna morötter och riven vitkål till middag! sen har jag sett lite desperate housewives, dexter och suttit och slöat vid datorn. jag var jätte sugen på att gå ut och gå en långprommis, vilket även blev av! jag linnea skoj och nellie tog en riktig långis!! vi gick härifrån, genom kronan, mot bredviken/shell/knöppelåsen, in i örnäset, mot statoil, in i stan, till kvantum och Hem. promenaden uppskattas ha tagit kring två timmar!!! jag anklagar mina skor för att jag hade ont i tassarna, men jonatan lägger all skuld på mina fötter (skit snack!)

nu sitter jag här igen. ska snart iväg till kvantum och hämta upp en kvällsarbetande jonatan som slavar i förbutiken. jag är grymt sugen på en såndär bryggd julmust. jag har blivit kräsen och köper hellre sånna än pet-must.
imorgon kan jag säga att imorgon ska jag prova min uniform :) iiiihh. men sanningen är att jag (eller alltid har varit) grymt sugen på att börja läsa till snut. hade varit riktigt riktigt riktigt BRA. drömma går ju. jag är väl för fet. för dum och för allmänt störd för att ens få skriva ett prov. (jag tycker väldigt bra om mig själv som ni märker)
nää.. jag ska hitta något nyttit snack och lägga mig framför tv:n tills det är dags!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the walk!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback