en bra helg!

i fredags tog vi på oss fin kläderna och gick ut på krogen! fördoja hos linnea med sandra, vilket var hur bra som hellst. klockan är alltid ap-mycket när man kommer på "fuck, vi ska ju ut", men det tillhör väl det vanliga! :) olivers as useral! jag glömde hela min plånbok hos linnea och fick smita förbi stackars ordningsvakten och blev utkastad från bishop :) jag skulle bara in dit och säga hej till sistaah, men jag hann bara in så blev jag bogserad ut "det här är INTE olivers"... okej. de tyckte att jag skulle visa leg istället för en svettig garderobslapp från olivers. nåja.

bakfylledagen var överaskande bra. jag pallade att gå på hockey(!!) med jonatan. den här stan är sjukt liten för det första igenkännande ansiktet jag möttes av var min egen pappa!! vi hakade på ut till stugan och blev bjudna på fläskfilé, kyckling och potatis. åt flott till stjärnor på is och blev chockad utav att markus trillade.

och nu har vi tagit oss hem igen, jonatan somnade på soffan i stugan och jag höll på att avlida. annars allt bra :) jag tror det är dags för sängen inom kort.

avslutningsvis så har jag två stycken födelsedagsbarn jag vill gratta lite lätt:
sistaah som fyller den 16e och saila, mias mamma, som fyller idag. GRATTIS
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my non-hang-over

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback