finally

idag har jag sminkat mig(!!) och rantat runt på stan. jag hade sett ett tublinne på en tv-reklam och tyckte att jag skulle förtjäna den. även den ett fynd för 149:- . jag har börjat fynda känns det som! men jag hittade en klänning på vila (osäker) som jag Verkligen förtjänar. jag har börjat bli helt inne i sånt där!!

vi åt varsin macka på mat & prat också, som en liten date ungefär :) det blev ingen kaffe eller choklad efter maten för vi var proppmätta!! jag försökte hitta något mer fynd, men jag misslyckades. klänningen jag var inne på kostade lite mer än 149:- och skorna som jag blev helt såld på kostade 700:-!!! jag längtar verkligen tills att jag får ett jobb och kan köpa ett par skor!

finally-rubriken handlar om att jag har betalat tillbaka ett lån till sepe och behöver inte längre vara orolig över skumma saker som konstiga människor gör. äntligen är han helt ute ur mitt liv - han är utelåst :)

jonatan har börjat med maten nu. det blir lax och till det serveras det fetaost,paprika, gurka och avokado. jag vill gärna slippa kolla efter de allra största storlekarna när man kollar efter kläder. på ett sätt är det bra, för aningen är det största eller minska storlekarna kvar :) haha.
nää jag ska glida vidare, lägga in mer ved i kaminen medans man har en! :)

kom ihåg att  det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback