första natten!

första natten här. jag törs inte lägga ut några bilder riktigt ännu. men det börjar synas vart prylarna ska stå.
en liten besvikelse är att mitt skrivbord inte kommer in i sovrummet :/ det åker in i andra sovrummet istället. men som en kompromiss blir det inga feta, klumpiga vita garderober just nu! puh..! jag är så less på att vara inramad av alla satans garderober. jag renser hellre bort allt än att dra upp ännu fler garderober!

grannen tyckte att vi skulle byta förråd med dom. okej hon har barn och behöver ett större, men jag har två hundar och en katt!! är det inte lika bra det? :) men det var bra spelat med "barnkortet", men det blir inget byte.

jag har bråkat igång internet nu. aktiveringsgrejer hit och dit. men jag lyckades!! :)
träffade grannen tidigare, han som bor under oss nu (vi bor ju högst upp) han var påväg ut med skidor! jag passade på att fråga vart i helvete man kan gå med hundarna. jag tror jag förstod vägbeskrivningen.

snart får ni bilder på hur det ser ut.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback