hospitalet :/ & en ursöt kisse

kl.09:00 imorse väcktes jag alarmsignalen på mobiltelefonen. när jag ställde klockan igår kväll plannerade jag in lite snooze på en timme. men jag var vaken och höll mig vaken :) jag körde jonatan till jobbet kring 10:00. handlade tillbehör till mina varma mackor (tonfisk, mackor och oregano) dessvärre fick jag kasta i mig mackorna för att inte komma försent till kontoret.
men jag kom samtidigt som den andra killen och allt gick rätt smidigt. provade lite kläder, lämnade papper och lite sånt.

efter mitt lilla möte susade jag iväg till björkskatan och plockade upp linnea. passade på att slänga iväg två st sopsäckar på kronan. sopsäckarna fylldes snabbt då vi började tömma och packa ur köksförrådet.
sen in med två hundar i bilen och iväg mot gammelstad. mamma har ju skaffat en liten pontus-kisse. jag förstod att han skulle vara liten, men liten räcker inte. katten var huuur liten som hellst!!! långhårig, orange/vit litet lurv! jag ska fota lite bejbisbilder på honom och dela med mig! guud vilken fin katt! jag skulle kunna tjata i evigheter om pontus :)

vi blev dessväre tvunga att lämna pontus och prinsen eftersom skoj hade ett bokat besökt på djursjukhuset i gammelstad kl.14:15. det gick också smärtfritt. jag är nog lite för orolig vad det gäller mina håriga kamrater. 480:- gick det kalaset på. vi åkte in till stan och köpte varsin dagobert macka som avnöjts i vardagsrummet framför vänner.
linnea är hemma och jag sitter och nöter vid datorn.
jag är gode sugen på att sätta mig i bilen och åka tillbaka till gammelstad! det var så svårt att fota med kameran på mobiltelefonen eftersom det tar länge och kattungar är ju inte direkt kända för att sitta stilla :)


jag ska ta mig något att dricka och vänta in klockan.
kom ihåg att det var här ni hörde det först




respect pontus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback