iihh...

jag drog mig lite i sängen igen, en dålig ovana jag har tagit till! jag åt mina tonfiskmackor, fick ett kort besök utav malin och pappa. jag försökte få de att köpa en smörgåstårta till mig imorgon! tycker att jag förtjänar det.
efter det kom linnea och vi tog en runda runt sjön. nästa vända ska jag täckisar!! jackan var helt OK fast luvan fladdrar runt lite :) men de blir nog en annan jacka resten av vintern, kan ju inte leva på mias grejer :) tack mipi :P

när jag kom hem ringde telefonen nästan på en gång, det var jonatan "har du tänkt att komma och hämta mig?".. han slutade tydligen kl.17.00 och jag hade ingen aning om det. nu är vi hemma hela gänget, jonatan packar ner glas och är riktigt nöjd över klippet vi gjorde. jag kanske har nämnt det - 40st flyttkartonger för 300:-! riktigt stabila. du är jätte duktig älskling!! :) jag ska plocka en egen kartong och börja med något annat som måste packas ner.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect my moving! ;)

Kommentarer
Postat av: Mini-you

Orka facebook!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback