inflyttningsfest/födelsedagsfest & jul!

igår blev det en liten fest här. i panik försökte vi få i ordning här och när johannes och henke kom åkte de ner i källaren! de fick bära upp mitt badkar! även bära ner lite dörrar och annat skräp :) nu känns det bättre.
här har ni ett gäng bilder:


klart som korvspad att min lilla tomtenissa fick vara med OCH sitta i knät :)


tacos


manlig kärlek när den är som allra bäst!


"tooken" aka johannes och "jontes syrra" aka linnea :)



jag vill dela av mina bilder lite. för jag har försökt dokumentera hur det det kan se ut i den här lägenheten. jag har försökt pynta lite, inte helt själv naturligtvis, men det är jag som har fotat åtminstone!



 

lite små kul bild på sovrummet. tapterna kan fara åt helvete så jag nöjde mig med att fota fönstret.


också sudderi. men kan kan skymta bordet och mig ser man klockrent.


julpynt på barbord


jag minns inte vad den där hette


men de där var iallafall henke och linnea :)


...johannes och björn.

så.

Kommentarer
Postat av: Mini-you

Dina rums bilder var ju så mörka..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback