Jag har blivit utmanad!

... av Karin

and here it comes:

Jag lyssnar på... just nu på när jonatan äter gurka.
Jag mår bäst när jag.. får sova så länge jag vill och kan ligga och dra i mig i sängen i minst en timme :)
Den bästa krogen heter... haha, det finns ingen bra krog, bara skit härliga förfester!
Jag pratar.. lite extra efter en öl :)
Min bästa vän(ner) är..  väldigt bra att ha!
Min första riktiga kyss.. var en riktigt överaskning! (sistaah minns du?, nej det var inte med zilla)
Jag avskyr när folk frågar.. varför och ifrågasätter konstiga saker.
Kärlek är.. när man får hjälp upp för vetrinärsbacken!
Jag är hemligt förälskad i.. hemligt och hemligt, de flesta vet väl att det är Jonatan :)
Min mobiltelefon är.. en samsung :)
När jag vaknar på morgonen.. vill jag somna om!
Innan jag går och lägger mig.. har jag börjat lyssna på en ljudbok igen - Röda vargen av Liza Marklund
Just nu tänker jag på.. att jag har missat inledningen till "du blir vad du äter" på trean.
Homosexuella är.. ett längre och jobbigare ord än GAAAY
Blondinbella är.. någon blond tjej från stockholm som skriver en blogg.
Jag vill verkligen.. plugga till polis, börja jobba, få allt med flytten bortgjort, få kisse att sluta jama, få till min hårfärg, bli smalare, sluta med mina dåliga ovanor, att det ska vara snö på julafton osv osv.
Ikväll ska jag.. se på tv och se en film med jonatan.

SÅ. nu ska jag fixa fetaosten som jag så snällt lovade att göra "snart"!
Och det står ju redan vad jag ska göra ikväll :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Mini-you

Ska du inte lägga upp Pontus på din pixbox? :)

Postat av: Madelene,

I Råneå:) Är eran vit/beige eller helvit med färgade öron och svans?

2008-11-21 @ 13:38:38
URL: http://mdln.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback