Moving!

jag sov lite länge idag, jag har inte ens haft koll på vart jag har min mobiltelefon! vi har försökt att packa ihop lite mer nu, men det är massor kvar känns det som. halva köket kan jag väl säga är nedpackat i lådor. både sideboardsen och köksförrådet. jag hade tänkt att packa lite till, men det blir så långsamt att göra det själv. jonatan är tröttmössa efter att ha stigit upp stört tidigt för att träna och jobba idag. nåja, bra att någon i huset tar sig upp i tid och gör saker.

sen linnea sa att det var kallt hos oss har jag börjat känna efter. jag har som aldrig tänkt på det tidigare, men efter det har jag verkligen verkligen börjat tycka att det är kallt. nu är det kallt, jag skulle inte tacka nej till en filt. jag går omkring med små beiga tofflor på tassarna istället för att gå strumplös.

igår for jag förbi på lerbäx och drack några kalla samt åt tacosskal :) annabena och sistaah var kissevakt till tess, men sistaah fick skjuts hem sen vid 02.00. jag ångrar att jag sov så länge... hade varit skönt att gå och lägga sig under täcket när det är så förbannat kallt!!

imorgon kan jag säga : imorgon flyttar jag.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback