promenad?

18.00
jag har varit duktig och ätit avokado, gurka och fetaost (BARA) och funderar på att gå en sväng. tänkte gå till zilla men jag har ingenstanns att stoppa hundarna då. känns bättre på något sätt att ha ett mål än att bara knalla runt runt runt. hertsön hade varit en bra runda, långt men bra. fuck man kanske blir överfallen och/eller våldtagen påvägen!!
jag får se vart jag hamnar, just nu skulle jag bli förvånad om jag ens tog mig ut. VART FAN SKA JAG GÅ??




update.

jonatan har kirrat BMWn och jag dissade den totalt. jag ska nu knalla in till stan och kolla på anna och max lägenet istället för att sitta fast klistrad framför grey´s som jag btw har 1½ avsnitt kvar av, säsong 4 dvs.
BRA ville bara berätta att jag KAN

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback