seeegt

jag packar upp och packar upp. när jag börjar se ljuset i tunneln kommer jonatan och johan med hur mycket grejer som hellst. sånadär äckliga lådor med mixade saker som jag inte har en pling på vart fan det ska. hur jävla mycket prylar är det egentligen?? jag tvättar och tvättar. det tar för fan aldrig slut det heller. jag blir gaaalen!!!!!
det här är lätt den värsta flytten jag varit med om än så länge.

nu är jonatan och johan på klintbacken och bygger ihop våra garderober i johans lägenhet. jag har en paus. min rygg är död. nog för att den typ alltid är död, men nu är den stendöd. KUL JUL!!!

det snackas om en liten fest på lördag HÄR. johannes fyller år idag, jag i måndags och sen har vi flyttat.
vi får se hur det går med allt nu.
nu ska jag ringa och se hur fan det går för dom.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback