sista stunden vid brasan

hundarna, speciellt skoj har blivi mycket fäst vid kaminen. så fort vi eldar och det börjar bli lite varmt är hon först på plats! igår kväll hittade vi en ikea-påse full med ved i uteförrådet och satte igång med eldandet. jonatan blev lite orolig över att vi skulle bränna ner huset när brandalarmet började tjuta! det var faktiskt rätt rökigt ändå.
såhär kan det se ut när skoj ligger framför brasan:






nellie gjorde sällskap. nu är jonatan hemma, med en supergod macka till mig mig mig :) jag är bortskämd. but i like it.
nu väntar jag bara på att mia ska bli nog uttråkad så hon pallrar sig hit. enligt
hennes blogg som jag precis läste bör det inte vara långt borta!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback