very good gummisnodd

idag har jag hängt på till umeå tur och retur. linnea skulle på en au-pair intervju och förtjänade lite stöd efter att ha skrivit,svarat och ordnat med så mycket referenser och annat. sandra satt i framsätet och dokumenterade vädret, vilket var bland det sämsta som kan vara när man har långkörningar - dimma!

intervjun på :


Schmäck! gick bra. fortfarande: au-pair intervju, men tjejen valde att träffas där.
på tal om Scmäck! jag och sandra knallade in där också, sandra tog en latte. vilket tog säkert 15min att få. medans min stackars varma choklad tog betydligt mer tid. när jag fick den var den kall och jag ville ha en ny! jag fick vänta ännu längre och tillslut knallade jag fram och sa "GE MIG" (okej, inte riktigt så kaxigt, men jag kan vara det när ingen ser!) då fick jag äntligen min varma choklad. skit ställe, skit ställe!!

efter linneas intervju på både svenska och engelska var vi hungriga. parkerade bilen i nannas (fuck för nanna) parkeringshus och hittade mitt absoluta favorit hak i sverige - tre kronor. jag äventyrade lite när jag tog en kycklingtallrik istället för min vanliga beställning : kycklingspett. men jag gjorde ett rätt schysst val trots allt :)

efter att ha tryckt i oss allt flott och gott åkte vi hem igen. det var en lagom tripp :)
nu ska jag vara duktig och lägga mig i sängen. jag har ju verkligen haft såå mycket att göra :) mycket energi gick åt att försöka hålla koll på när GPS:en varnade för fartkamerorna :) kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback