arbete?

"kan du kolla upp det här nummret?"- jag
"det finns inte?" mia

ett 08:a nummer hade ringt till min telefon kring 08.00 och jag hade mobilen på ljudlös. när telefonnummret kom upp på dislayen igen blev jag nervös men svarade ändå. trodde att det var någon telefonförsäljare eller liknande.
det var ett företag som jag hade sökt jobb hos som ringde. jag ska på urvals-grej på måndag. jag har redan varit på ett sånt liknande möte och gjort de där konstiga testerna hos en annan. jag ringde till det första stället nyss för att fråga om de ville ha något med mig att göra, men självklart var tjejen på möte ända till fredag.
iih. jag vet inte vad jag har gjort eller ska göra.

jag ska slänga in mia i duschen så vi någongång tar oss in till stan!! fast först verkar det bli desperate housewives på 5an. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback