dexter

nu när mia slaggat hos saila passar jag på att se igen dexter. det läskiga är bara att externa hårddisken inte fungerar in i laptopen och jag kan inte se de senast avsnitten på tv:n. ett avsnitt kvar efter det här sen är det sluttt.

igår var jag och mipis på mission. lite hemlighetsmakeri och ett stopp hos ted där jag hade lämnat systemkameran (eftersom jag fortfarande inte hittat min pocket) och Allt mitt smink!! jag har med andra ord haft en sjukt bra ursäkt till att se ut som fan själv efter fredagen :)

nellie har blivit en riktig ögontjänare. jonatan hade lagt fram en smörgås till mig som skulle tina. jag körde han till jobbet kom hem och... den var borta. Ingenting går att lämna framme, inte för en sekund. dessutom hade den lilla jäveln precis fått frukost. jag ska gå till uteförrådet och gräva fram nellies bur och Alltid ha henne där i så fort jag vänder ryggen mot henne eller åker hemifrån. jag tänker snart ringa någon hundpsykolog som säger vad man gör för fel och grejer.

jag ska fortsätta se dexter och ha ett vakande öga på djur. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: mini-you

Stackars hund är ju under stimulerad..


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback