did someone say lunch?

jag låg och drog mig i sängen och i mitt morgonsudd upptäckte jag två små bajskorvar utanför sovrummet. härligt start på dagen. efter en stunds nötande vid datorn bestämde jag mig för att ta med mig hundarna och gå in till stan och äta lunch med mig själv. jonatans mobiltelefon var avslagen och jag tyckte att jag skulle gå förbi och säga hej. det slutade med att min lunch blev en kokt korv och en äppel mer. jag hade en bild utav en kycklingmacka från mat&prat eller en tonfiskmacka från MCM om det ens heter MCM längre. men det är en dag imorgon också. ska försöka få med mig någon, känns lite fel att gå omkring själv, speciellt på stan med två hundar. två hundar som delar ett koppel pga att alla koppel är i bilen, på björx.

om 30min slutar jonatan jobbet och vi ska (som vanligt) pallra oss till björx och kolla på bilen. jag hoppas, men jag tror inte, men hoppas ändå på att bilen kan komma hem idag. även om den ska fixas mer så vill jag hemskt gärna kunna använda den. åka och köpa flyttkartonger. det är fan bara en månad och två dagar kvar tills allt ska vara i nedpackat i lådor. just nu känns det som att om bara allt blir tvättat blir det enkelt att flytta. jag har gjort ett "ryck" och har tvättat två par gråa mjukisbyxor. fuck vad jag skulle vilja ha en rejäl tvättstuga till hands, en sån man får när man bor med lulebo. tvätta upp Allt i ett svep.

njä, jag borde ta och rensa lite så att pappa tar sig in genom ytterdörren. det ser ut som att en orkan har dragit genom lägenheten just nu och jag har ingen som hellst lust att göra något åt det. jag vill bara ha tacos, gärna nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: Anna

Lite update till Sara : Det har inte hetat MCM sen jag gick i nian typ o du började gymnasiet :)

2008-10-23 @ 17:51:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback