guess what?

jag har varit på mitt urvalsmöte kl.09.30 imorse, jag cyklade dit. hur jag Inte kunde hitta ingången på ett litet ställe är ett under, och ännu roligare att jag kom några minuter sent. ett till plus var ju att hon kommenterade det inför hela gruppen - att jag kom sent för jag hittar ju inte. i övrigt kändes det rätt fint, bra info och många negativa tankar som nu är utsuddade. cyklade hem, cyklade till björx.

linnea funderar på att söka au-pair i USA och forumuläret var inte det kortaste eller enklaste. självklart var ju allting på engelska och de krävde en herrans massa referenser, bilder, bilder på henne och ungar och sååå sååå vidare. dessvärre fick jag baila när jonatan ropade ut mig på garageuppfarten för att hålla i en bildörr samt bända upp inredningen på bildörren. han tyckte att det var dags att försöka installera våra högtalare i regnet.
han lovade oss lunch, vi körde in till stan och vände utanför landstinget för att köra till björkskatans pizzeria, vettigt. vi är miljömedvetna!!

under den perioden fick jag jätte häftiga nyheter av mipis. hon och saila hade suttit och skickat iväg en massa ansökningar till olika frisörer i stockholm och hon fick napp! lite synd att hon var tvungen att åka typ Direkt, men jag visste nog att hon inte skulle stanna för evigt. jag är verkligen glad, gud vad skönt att det verkar lösa sig och jag hoppas att du får det jobbet du vill ha och förtjänar!!! grattis gumman!! :) jag ska hålla alla tummar i veckan!!

när jag skulle få skjuts hem från björx av linnea cyklade jonatan hem för att snabbt svida om till kvantumkostymen. jag fick vänta lite medans hon bytte om till stallkläder och tog det chill i trappen. "ska du inte med?" kom en fråga.. jag tittade på henne och tänkte att jag är fan inte den som säger nej, så visst jag drog med!
sist jag satt på en hästrygg var för två år sen och då var det någon annan som ledde hästen så det räknas inte, innan det.. guud.. ja, när jag slutade på luleå ridklubb på mellanstadiet.
jag fick en egen häst, huuur snäll som hellst. jag var typ livrädd i början, men hästen var typ som nellie. jag vågade till och med trava ett antal gånger. när vi såg stallet föll poletten lite längre ner och jag blev rätt nöjd. jag trodde att jag skulle dö i början. men jävlar, jag gav mig inte. lite mesig, men det får jag vara :) linnea ska bli min ridinstruktör, haha. tack för att jag fick följa med. jag har ju bara gnällt om att jag ska med i över ett år? :)

mindre bra med ridturen var väl att linnea sa att hon glömt något när vi satt på hästryggarna.. jag sa att jag också glömt något.. något med vad klockan var. hon skrattade och sa "haha säkert vänner" eftersom jag typ måste vara sveriges största serienörd. när hon sa vänner.. då.. shiit.. mia åker ju idag. bajs skit. duktigt. jag borde fan få en medalj. nåja, jag får hitta på något häftigt, och skärpa mig som lekledare i fortsättningen helt enkelt. that´s it.

nu ligger jag i soffan, har sms:at lite med mipis som överlevt flyget, t-centralen med 3 stora väskor UPP för trappor och säkert ner också. jag sittar på cityakuten och fryser om fötterna. jag borde ta och tvätta, städa och börja packa!! jag har ju som lovat att jag skulle sätta igång då mia flyger ner igen.. men gud, jag tar det imorgon. imorgon är min kärlek, imorgon kommer mitt nya liv. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect dizfield

Kommentarer
Postat av: Mini-you

Vad kommer imorgon?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback