impulsare till stan

jag har fått beslutsångest. kan man ha en till?

på lördag är vi bjuda till örnvik då tobias fyller 30år. jag tyckte att jag skulle förtjäna något nytt. jag blev lite upprörd när jag såg att bilen var borta (igen) och jag ville åka till stan och spana. linnea ringde och frågade om jag ville joina henne på stan, vilken jävla tur. jag har blivit/är ett gina freak när det gäller att klä ut sig.

jag ska försöka gnälla lite på jonatan. men sanningen är att jag redan har en sån. en lila:

 jag måste vara störd. jag la faktiskt undan den rosa i min storlek idag, eftersom jag vet att jonatan slutar 17.00 och kan hinna åka till stan:) jag Är fan störd.

och skor, jag hittade så många skor. jag får panik. jag fick den där känslan med alla skor också. jag förtjänar ett par svarta fina pumps, det ska väl alla ha i sin lilla samling? (jag hör hur alla skriker JA i kör nu)
jag hittade också ett par vita höga skor på ecco, men när jag såg prislappen kändes det som ett slag i magen : 1399:- . min dröm är krössad. men 149:- är ingenting då :) jag tror jag ska lägga upp det så.

jag provade lite klänningar på vila, när M inte passade fick jag panik! när jag kom hem gick jag på en längre promenad med hundarna och inbillar nu mig själv att jag lätt kommer i en S. jag funderar på om jag ska hårdbanta ner mig till XS eller något annat i size zero till julgalan och då köpa mig en jätte fin klänning? :) Mmm..
en fruktansvärt virrigt inlägg, men det får vara.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback