jag har börjat igen..

efter att jag skaffade "bloggkoll" har jag sparat in en massa tid som jag inte vet vad jag ska göra med. jag har suttit och uppdaterat aftonbladets hemsida var 5:e minut, jag kan blockets alla bostadsannonser samt djurannonser i luleå nästan utantill. hemnet har också blivit väl besökt. jag har försökt att spela kungen, harpan och hjärter på datorn tills jag blivit nästan galen. men nu.. nu ni. jag har hittat tillbaka till min absolut största och bästa tidsfördrivar grej : shanghai.





jag är mycket stolt. 1) jag hittade tillbaka 2) jag har klarat ut det några gånger nu.
jag vill verkligen tipsa alla om det där igen, hur kul som hellst.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect shanghai

Kommentarer
Postat av: Ida

Hur fan gör man då? :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback