långsamt

jag har ta mig fan inte gjort ett skit idag. största rörelsen har varit till postlådan 20meter efter gatan. jag har sett grey´s och just nu känns det som att om jag skulle se någon av dom på stan skulle jag hälsa och prata med dom. det är något som pekar på att jag borde sluta vara fastlimmad i soffan. anledningen är att jag fryser, jag är jätte kall och en anledning kan vara att jag saknar strumpor idag. en anledning alltså..

jonatan har åkt tillbaka till kvantum och jag håller tummarna för tacos. igår fick han något ryck och stekte kyckling och vi åt avocado, gurka, festa ost och något klet till. nyttigt värre. snart ska jag ta och fixa mitt gymkort. helex? jo.

nu ska jag fortsätta se på greys och surra med folk på msn och frysa om fötterna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback