lördag

det är lördag och jag ligger INTE och snckar skit med toalettstolen. jag mår helt underbart, eller ja, underbart i jämnförelse med hur det brukar vara. jag såg på idol med jonatan i väntan på att B (B är ett smeknamn för björn) och johannes skulle komma hit. vi hann se idol, vi hann åka till kvantum, vi hann köra caroline till zilla och stanna där i 10min innan de ringde och berättade att de hade tagit sig in i våran lägenhet och satt i våran soffa! häftigt.

into the wild tyckte B att vi skulle se, men jonatan somnade efter 5min medans jag höll ut ungefär halva filmen innan det var dags för mig också. när det var 40min kvar av filmen (typ klockan två på natten) pös pojkarna iväg hemåt till tuna. vilka härliga personer vi måste vara att umgås med, verkligen!

idag har jag lagt beslag på bilen och jag vill åka någonstanns. bara för att jag kan!

ANNA: subway :) var det så? jag har ett mycket svagt minne av att ett stod så på pappert mackorna var inlindade i.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


resepct fd.MCM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback