min nya kärlek

imorse blev jag väckt utav mobiltelefonen. de ringde från G4S och ville att jag skulle komma på intervju på måndag. nu måste jag bara skaffa fram alla stackars papper de ville ha. jag är på mycket god väg. jag har ringt min fd. förman på ssab och fixade därmed en utmärkt referens. jag var också på stan med linnea och ordnade personbevis och skattesedel. nu ska jag bara posta iväg ett brev till RPS (rikspolisstyrelsen).

att gå på stan och bara fixa ärenden är inte min starka sida. jag kom hem med:

som är min nya kärlek. jag tyckte de var söta och inte alltför dyra. nu när jag saknar SSABshäftiga lön får jag nöja mig med DINSKO. jag fick också med mig en ny mascara som jag har väntat lääänge på samt nitrogenas blackhead och den där andra saken. jag och linnea har börjat fundera och planera lite kring halloween! vi var på barnens hus och jag tror att jag har hittat en perfekt perukt till mig, en röd :) det fanns en skrikrosa också och en med britney toffsar, men britney toffsarna kändes lite.. fel. skrikrosa är ju mycket mycket häftigare, right? :)
på dollarstore fick hundarna tuggben så det räcker och blir över och jag kammade hem sånadär pålitliga engångs hyvlar. kan ju inte bli bättre.

nu ska jag egentligen inte sitta här utan vara påväg till björx (igen). linnea ville se på high school musical och jag tänkte knalla dit. men jonatan slutar på 20minuter, skulle vilja ta mig ett snack med karl först.
jag får driva tiden med grey´s tills dess. heroes är nedlagt.
kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect my new shoes!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback