oops... klockan är mycket :)

"jo jag kör dig till jobbet kl.08:15." sa jag igår på dagen till jonatan. jag ansåg att jag och mia var i stort behov av bilen idag eftersom det är en hel del saker om måste bockas av på to-do listan. när jonatan imorse sa "hej då älskling" kändes det om att jag bad han dra åt helvete för att inte väcka mig (som älskar att sova) och lät han susa iväg med bilen.
misstänker att vi måste knalla till kvantum och hämta upp "big blue". jag har inte kommit på något häftigt smeknamn ännu. men det känns som att det är mipis eller sistaahs grej. big blue borde vara det mest naturliga eftersom sistaah hade big red. nåja, ska sluta morgonvirra.

idag eller imorgon är det tänkt att Alla djur ska bada. katten stinker rök, nellie är flottig i pälsen och skoj kan väl bada för att stödja nellie och jissa. jag har dock ingen aning hur jag ska lyckas torka de ordentligt utan att det ska stinka blöta djur i hela lägenheten då vi ska försöka sälja köksbordet?! funderar på en hemsk plan och stänga in samtliga i toan så de får ligga på golvvärmen och torka? jag får se.

well, nu är det äl min tur att bada och pysa ut luften ur mias säng :) fan vad häftigt om jag hade gjort det :)
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback