slemmigt

jag har legat i sängen och myst, det var så varmt där under. jag blev tvungen att stiga upp när nellie envisades med att släppa en slemmig äcklig tennisboll i sängen. skoj låg och vibbreade av överskotts energi i buren dessutom. jonatan kom och hämtade mig kl.13.00 för att bjuda mig (jag förtjänar) på lunch. vi hittade anna på hennes salong och knallade över gatan till österns pärla. buffé och de hade faktiskt friterad kyckling, dåligt att de inte hade fyllt på och verkade inte heller ha några som hellst planer på att fylla på heller. men jag blev mätt och belåten ändå. men inga höga betyg den dagen.

jag droppade av jonatan på jobbet och hämtade upp två glada hundar och körde upp till ormbergets topp. självklart följde den där äckliga tennisbollen med. jag kände mig mätt och slö, jag kastade/sparkade ner bollen för backen tills nellie kippade efter andan och skoj slutade att bry sig.
jag har haft ett kort samtal med mia på ca 1h om allt och ingenting och nu måste jag få fingrarna ur röven och åka till kvantum. jag har glömt och skjutit upp att besöka frida på salongen och pröjsa tillbaka! jag är typ sämst.

efter det får jag ta ut galningarna Igen, men då får de promenera på min nya rutt. tar det ens 20minuter? de äter fan bara bär annars. jag ska väl också fortsätta med mitt grey´s marathon. jag har ju tagit mig till säsong 2 avsnitt 2 nu. jag fattar inte varför jag bara börjar se på serier som fortfarande är aktiva. jag får ju bara fler och fler serier att följa, utom heroes som jag helt gett upp. desperate, prison break, one träd hill, dexter osv... som att jag har tid med det sen om hon ringer och säger att jag var bäst på intervjun och får jobbet.

njeee. fingrarna är utryckta och nu är det dags.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback