soppa på en spik

jag har ingen bra bakis mat hemma. bilen är borta och jonatan slutar jobbet först kl.18 och då har jag fått order om att slå på ugnen. jag har beställt cola, jag börjar fundera på ostbollarna där, som jag skrev om tidigare att jag ville ha.
jag har försökt få i mig någon slags mat och plöjde igenom allt i kylen, fryset och skafferiet. det resulterade i att jag hittade en påse "potatis och purjolössoppa". inte det allra bästa, men det är bättre än att sätta igång att steka palt.

jag måste väl också erkänna att jag googlade efter en bild, och min soppa saknade sånt där grönt blad. men jag tyckte att jag behövde en liten bild, var ju så länge sen sist. jag får gå ut och fota lite roliga bilder på en stund.
innan jag går ut tänker jag se klart på svt2 : vem vet mest . jag älskar frågesports program!!!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer
Postat av: Mini-you

Steka palt är alldens för avancerat för dig!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback