sorry..

jag blev tvungen att skydda min blogg mot ett hot. jag tror att jag klarade mig :)
jag tänker inte vara korkad och skriva om hotet och mitt skydd här, ni får alltså fortsätta vara nyfikna fiskar i en skål.

för att berätta lite om min dag so far,
kört jonatan till jobbet,
parkerade som ett arsel utan för dagobert för att jag skulle kunna springa in på djurmagazinet och införskaffa schampoo åt djuren. kul att det var äckligt dyrt och jag fick vända direkt jag såg prislappen.

när mia ätit sin smörgås ska vi släppa ut vilddjuren på "bete". fyndigt va.
nu ska jag se smallville tills det är dags och dricka färdigblandad chokladmjölk!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback