the gesture

jag kom att tänka på en sak.
när man var i 15års åldern och körde moppe/vespa utan hjälm så fanns det alltid någon som "pekade på sitt eget huvud" som en gest för att man skulle använda hjälm då man körde. i vilken ålder bör man vara för att göra den gesten? kan jag göra det? jag menar, de som gjorde en gesten åt mig var pensionärer eller någons förälder. alternativt såna där sura inåtvända människor som verkar leva sina liv för att reta, jävlas, påpeka saker i andras liv. help mee.

jag har väldigt mycket att tänka på just nu som ni märker.

Kommentarer
Postat av: Louise

Haha, vilken rolig tanke! :P Men en rätt intressant fundering egentligen. Tror man kan vara i vilken ålder som helst för att göra det :P


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback