the worlds worst hang-over EVER!

jag vet, jag gnäller alltid om min dagen efter dag. men idag var top 2. jag öppnade ögonen kring halv tio och då startade helvetet. jag orkade inte ens ställa mig upp utan låg och spydde i en hink som stod på golvet. efter någon timme hade jag kryptit till toaletten och låg i duschen i 2min. det var länge sen jag måste sådär fruktansvärt illa. jag trodde aldrig det skulle gå över. tillslut, kring 17.00 tiden vägrade jag fortsätta ge mig för illamåendet och la mig i sängen, iskallt där inne för att jag hade fått föntret öppnat på morgonkvisten. jag la mig där, spydde och Äntligen Somnade jag.

nu har jag fått sova 2-3h och mår lite bättre. jag trodde aldrig att jag skulle få må bättre. normalt så brukar jag spy mest på morgonen och sen mindre och mindre. men den här gången stegrade det till det värre fram till klockan 16.00.
var det värt?

mitt illamående började byggas hos mia igår kväll då vi duschade och fick skjuts till ted av mias mamma kring 19.00. ted bjöd oss vackra damer på pizza och senare kom jonatan förbi och sist men lite minst frullis. vi gick till teds salong och pysslade med hår. jag tvättade frulls och jonatans hår :) hahaha. vaaackret. hur kul som hellst och mia fixade mitt hår så att jag såg ut som en rockstar. ted hade med sig en vitvinsflaska som vi gladeligen drack ur. kanske därför jag mår som jag mår? blanda såhär brukar vara lika med döden.

efter besöktet på zacks vinglade vi tillbaka till tedis, satt någon minut och gick sen till "krogområdet". sinnessjuk kö till cleo med massa 88or och neråt i kön, vi drog till olivers Igen. jag börjar ju fan bli stammis där. drack lite öl, träffade lite folk, fick skjuts hem med frulls bil med erik bakom ratten.

jag började laga spagetthi och sen var det natten.


det var min kväll igår. jonatan är iväg skickad till kvantum för att köpa så mycket coca cola han orkar bära till mig. johannes skulle susa förbi typ snart och se på någon fotbollsmatch. kul att jag har luggen i en sexig toffs mitt i pannan och sminket... jag är kolsvart i ansiktet. luktar säkert mysigt också. jag är mån om hur jag ser ut framför andra :) NOT. nä men jag ska göra något, typ titta på skoj. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect the hang-over


Kommentarer
Postat av: Ida

Jag var också på olivers i fredags, inte såg jag dig?! :) men du, jag tror fan olivers hade nå konstigt i drinkarna/ölen för jag var också bakis som ett sviiiiin! ring NSD!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback