Tillbaka! (and i got news!)

jag har varit borta och därför inte uppdaterat något. jag kunde inte heller skriva något om min lilla resa för att jag hade planerat att överaska lite:) men nu kan jag ta hela historien!
vi har länge tänkt att byta bil och nu slog vi till. vi har bytt in min bil mot en ford mondeo st200 -00. men vi var tvungna att åka till stockholm med fiestan och byta i vinsta.
i torsdags åkte vi till sundsvall och sov över hos jonatans kompis micke. på fredag körde vi till stockholm, hämtade bilen och hämtade mia. "att jag måste komma och hämta hem henne för att hon ska pallra sig hit" haha.
jonatan körde hela vägen själv i ett svep. jag och mia drack power drink (redbull wannabe) och blev knäppa. kring 07.00 på lördagsmorgonen var vi Äntligen hemma. vi pumpade upp mias härliga säng och däckade.
 
kring 11-12 steg jag och jonatan upp och åkte till björkis och visade upp bilen. sen åkte vi till brändön och överaskade mamma och pappa. de trodde att vi skulle till sundsvall och hälsa på micke, inte hämta en bil från stockholm :) pappa har också bytt bil - volvo S80 -00. vidare mot björx igen och hämtade hem hundarna och fixade sen käk.
självklart blev det några öl också :) jonatan körde till hertsön och hängde gäng där medans jag och mia fnittrade, skvallrade och hittade på jävulskap här hemma. pöörfäkt

små bakis som vi är ligger vi skavfötter i soffan och ser re-runs av idol. jonatan är med pappa (hans pappa) och hämtar en skoter från kalix. vi har ju dragkrok så vi är poppis nu :)
nu ska jag försöka slita upp mipis och hundarna och gå ut. önska mig lycka till.
kom ihåg att det var här ni hörde det först.

respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback