dagen efter är härlig!!

dagen efter en fest är aldrig bra i min värld. singstar-grejen var helt okej, jag sjöng faktiskt, men aldrig i en mick :) vi tog en taxi in alla sex. bojkott igen och hyffsat kul i övrigt! höll på att bli galen när jag inte kom på en tjejs namn - men på damtoaletten föll poletten ner!! tack!

jag och mia är fan livsfarliga! helt jävla galna i hela jävla huvudet. tur för alla jäkla 08:or att vi inte bor i samma stad! men inom kort ska galenskaparna ha en reunion. iiihh.. fan vad det kommer bli bra det här. jag kommer med stor sannorlikhet gnälla sönder jonatans öron om att vi bara Måste flytta ner till mia! jag ska fixa världens bästa kneg med världens bästa lön så ska vi flytta sen. alternativt kan jag plugga, typ till polis? men då måste jag ju ta mig in också. tror jag får ha fötterna på jorden och läsa på komvux istället.

jag träffade frill idag också. han kom förbi här hemma med sin fräna bil! efter att jag kastat upp större delen av min pizza gick vi till ormberget med Alla djuren. kisse följde efter och protesterade ljudigt om att vi gick för långt hemifrån. på ormberget dregglade nellie på sin Då -nya fina tennisboll. inga bilder dock. jag var för bakis för att ens komma ihåg att ta med mig en jacka! jag fick åka i frills bil sen :) jävlar vad den var grymm! han är en riktig, riktig fyndare :) om man slår upp ordet fyndare så borde de ha en bild på honom där! hahaha.

jag har också fått tag på bloggar som jag trott försvunnit! jag har suttit och sträckläst allt jag missat sen i mars typ! shit pommesfrites! :) jag är arbetslös, jag har inget liv utan läser andras liv istället. jag är häftig. jag har upptäckt facebook på riktigt nu också. jag har till och med lagt in bilder där! fast jag vet att facebook numera äger mina bilder, men ändå :)

jag höll på att tappa andan när jag såg att SSAB ringde när jag pratade med jonatan. jag visste att pappa inte var på jobbet så det Måste vara tommy. korrekt! jag trodde faktiskt att jag skulle få komma tillbaka! icket. han ville bjuda med mig på en fest på en båt. hela lag2 skulle tydligen med! jag visste om det sen innan, men trodde inte jag var inräknad eftersom jag inte längre är anställd. men thji fick jag! :)

nee.. snart kommer pappa och malin hit. de ska hämta mig till stugan. jag åker mest för att mini-me vägrar berätta vad det är för snubbe hon säger sig hookat upp med! jag ska ta med kameran och fota lite hundar tror jag.
jag ska pilla på mig ett par strumpor nu. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback