dagens höjdpunkt

det skulle väl vara att jonatan slutar jobbet på ungefär 15min och jag har tillfälle att gå ner med hundarna till kanalen och vänta där, precis som igår. allt som får mina dagar att gå snabbare är välkommet.
jag har börjat stressa mia också. min elaka plan är att ringa henne stup i kvarten och bara prata om Mig eller fråga henne när fan hon ska komma hit. jag tycker att nu ihelgen är helt perfekt. för då kan jag Kanske rycka upp mig ur soffan och dra fram dammsugaren som stått stilla i några dagar nu.

en annan höjdpunkt är väl att jag har fått ner säsong 2 av dexter och sett ungefär 4 avsnitt. idag ska jag få spagetthi och köttfärssås. jag har inte så mycket just nu.
eller.. jag har fått ett spännande telefonsamtal av min beloved handläggare på arbetsförmedlingen. jag trodde ett ögonblick att jag hade missat min bokade tid, men icket. jag blev ombokad till en tidigare tid,jag kommer att dö. 11.40 är huur tidigt som hellst för mig. att jag imorgon måste vakna och ringa susane kring 09.00 tiden gör inte saken bättre.

nu ska jag ta på mig strumpor och koppla båda mensgalningarna och gå neråt.
fortfarande: var det idag stefan rösäter hade öppet för vacc.?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback