...det blev ett avbrott

...i gårdagens inlägg :) anledningen var att jonatan kom hem och jag klarar inte av när folk ska se på när jag skriver. jag vill skriva i ett hörn! jag sitter i ett hörn nu med, kul va?

jag har duschat, sitter med en turban på skallen och ska väl så fort jag kan göra mig i ordning! jag och linnea ska pinna in till stan med hundarna och mest troligt äta något också.
det betyder att jag måste sminka mig! guuud.. det är så fruktansvärt jobbigt det där med smink! jag sminkade mig varje dag i sundsvall och varje dag som jobbade. jag fattar inte folk som sminka sig varje dag? först måste allt på och sen på kvällen ska allt bort igen? voi voi.

Nee.. jag ska kleta på discosminket nu.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect my make-up!

Kommentarer
Postat av: Marie

Så där är jag också! Det är fritt för vem som helst att läsa, men ingen får se på när jag skriver. :)


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback