det finns en gud

...and he loves me!
efter att ha ringt ett x antal gånger till min mobiltelefon fick jag äntligen ett svar. mobilen var på quality hotell och jag hämtade den typ direkt efter att linnea kört mig till min bil på björskatan. fortfarande var jackan och plånboken på vift, men jag hade fått tillbaka "hälften" så jag var nöjd.
påväg till stugan med tre hundar, nellie skoj och ziita ringde ett okänt telefonnummer och berättade att min jacka är påväg till olivers inn och jag kan hämta den senare!! fy satan vilken tuur!!

mindre tur när jag skulle försöka mig på sushi igen, jag är ju rookie på sushi och beställde något som lät gott. men det var ju fan bara risbollar! inga bitar..? jag måste lära mig det där. till saken hör också att det fan inte var gott för fem öre. just nu ligger det 8st risbollar i min kyl. nästa gång om jag törs, tänker jag ha med mig en person som kan och vet något om sånt där. fuck 100kr som jag inte ens har på något som inte ens var gott!!
nu sitter jag med min baguette med källarrökt skinka och ser på family guy.
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback