..det var på tiden!

nu har vi äntligen fått fingrarna ur röven och åkt till djurmagazinet! nellie har under helgen ätit middag med mig. jag har fått laga mat till henne också! men nu har hon fått egen mat - royal caninn 4800!! det vore lite jobbigt att åka buss till storheden och bära omkring på en såndär fet säck hela tiden så därför blev det först nu.



senare idag tänkte jag ta och söka reda på den stora kameran och fota löv och sånt där. en och annan hund kanske också fastnar på bild, who knows. det var så himla fint ute med löven som såg ut som "heavens on fire". jonatan ska dock iväg och jobba så jag får köra solo :/
nu ska jag hjälpa till lite. kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback