fuck idol!!!

de flesta som känner mig VET att jag Hatar idol. idol hit, idol dit. men nu har jag (som med alla andra skitserier) gett idol en chans. jag satt precis och lipade ikapp med mia (telefonkontakt från stockholm) och med juryn när alexander åkte ut. jag blev förbannat upprörd och jag funderar faktiskt på att Aldrig mer se det där bara för att han inte fick vara med. han var ju min hjälte. jag tänker spamma vart enda forum som idol har med arga,upprörda och förbannade ord om att killen ska tillbaka in i matchen - NU!



jag vill också vädja till alla andra puckon som suttit bänkade i tv-soffan till att hjälpa till att få tillbaka killen. inget idol utan han i mina ögon. that´s it!!!



RESPECT ALEXANDER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback