fuck it - nu gnäller jag!!!

vad mer väntar runt knuten? jag är arbetslös igen och jag orkar inte ens kommentera varför, thats it!!

jag hann yra bort mig i någon skog här i närheten också. jag mötte anna och hennes vän vid golfängen och vände om vid burströmska typ. knallade rakt in i skogen och hundarna var helt till sig, inte så oväntat men ändå.

just nu sitter jag framför tv:n och morrar. internet har valt att inte vilja fungera heller! jävlkita s 3G! guud vad jag längtar tills vi flyttar så man får ett stabilt snabbt internet SOM FUNGERAR! jag är ett litet bi idag :) ett riktigt gnälligt inlägg ska det bli.

sen måste jag försöka sortera ut i garderoben. ingenting går ens över fotknölarna längre! det skyller jag på cykeln! det är punktering på den och när jag idag gjorde ett tappert försök att pumpa upp däcket så flög ventilen!!!! ALLTSÅ?!
jag kanske borde äta något, och lugna ner mig.

och varför måste jag ladda min mobil varje natt för att den blinkar alltid på kvällen?! batteriet är det absolut sämsta jag varit med om. men det kan ta att göra med att jag hade kört slut på batteriet första gången jag skulle ladda det? :P men det är ändå inte mitt fel - samsung är bajs.

jag måste också för pengar som jag inte ens har, skicka iväg en hel flyttkartong ner till sundsvall med bussgods. det ska bli riktigt spännande att se hur allt artar sig. sen måste skoj ha sin spruta för hon har blivit 1år - pengar till det? på onsdag åker vi till mia och stannar där i 3-4 dagar - pengar till det? okej inte riktigt så illa, men jag är inne i ett flow!

jag ska ta en macka och jag hoppas fan att den inte möglat sönder och att mitt pålägg också är ätbart.
jag ska gråta till "just shoot me", passande va?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: Malin

Varför har du blivit arbetslös?


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback