jag ger det en chans

jag har laddat ner hela första säsongen av heroes på DVD med svensk text. jag brukar inte se filmer eller serier med text men jag tänkte att jag ska se hur det känns :) jag såg ju desperaste, one tree hill, oc och allt annat utan! känner mig rätt stabil på amerikansk engelska.





ialllafall.
jag måste skriva lite om hur jag känner för heroes. jag förstår varför så många gillar det och varför det finns folk som inte gillar det. jag tror att det krävs en hel del fanatasi för att se det, vilket jag kanske inte riktigt har. men jag har bara sett ungefär hälften av första säsongen så jag ska väl vänta med negativa slutsatser.
men jag ska ge serien en rejäl chans! det finns väl ett gäng säsonger också? tur i oturen att jag är arbetslös!
kom ihåg att det var här ni hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback