jag somnade

jag hade ju stora planer idag på att gå till ormberget och fota lite tillsammans med mina tre små hårbollar. dessvärre somnade jag i sängen just innan jonatan åkte iväg till jobbet :/ istället för att gå ut i mörkret bestämde jag mig för att fortsätta se på dexter.det går rätt bra faktiskt och dexter är häftigare än heroes. mer komisk :) ...och den blev precis äckligt spännande Igen. ska ni se någon serie så dumpa heroes och kör allt på dexter!!! :)

och sen började jag fundera.. rösäter här brevid, vetrinären för er som inte är så inne på djur. när har den gubben öppen mottagning för vaccinationer? gammelstads vetrinär har antingen onsdag eller torsdag och den dagen det Inte misstänker jag att rösäter har sin? jag tänkte dra skoj till rösäter...
mycket tacksam för svar :)
kom ihåg att det var här jag frågade det :P

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback