kladdkaka = döden

sen jag fick tillbaka mobiltelefonen och plånboken har vi hunnit lägga ut fiestan på blocket. köksbordet åkte också ut, men om vi inte får det vill för det, behåller vi det.          

till dagens värsta grej. skoj har satt i sig en större mängd kladdkaka! under den lilla korta obevakade stunden då jag pratade i mobilen i ca 30sek-1min passade den lilla jäveln på!! när jag såg henne blev jag så fruktansvärt arg och besviken på henne, hur jävla dum får hon bli?!
jag frågade ida på MSN vad jag skulle göra och provade hennes salt-tips men kände att paniken tog över lite och ringde till närmaste vetrinär: rösäter 50m bort. fick komma in direkt, puh! skoj fick en spyspruta och spydde inom en minut upp all kladdkaka. guud så skönt det var att se att hon spydde :) haha, nu låter jag lite som att jag älskar att se djur plågas, men ni vet bättre. efter spy-sprutan och lite kladdkaka, korv och annat på bordet fick hon Äntligen sin 1års spruta. hon är lite dåsig och jag satte mig på toaletten med henne en stund så hon fick spy upp det värsta i duschen. hon fick självklart en handduk att ligga på och jag satt brevid henne och försökte vara till någon slags hjälp.

när jag gick tillbaka för att betala fick nellie följa med, och han tyckte att Båda mina hundar var små. lite fränt är det med nätta fina hundar är boll-hundar. men.. lite skumt när han sa så. aja, de var ändå jätte fina :) "vad lydig hon är" sa han om nellie när hon fick sitta kvar i hallen och Satt kvar! hihihi. lite skryt måste väl med när jag ändå berättar massa "dåliga" nyheter.


i fortsättningen ska inte ens kladdkaka få bo här, jag tänker inte ens ha möjligheten till något med choklad vara här, utom oboy förståss :) kanske överreagerar, men så känns det Just Nu.

right, nu ska jag tönta framför TV:n till topmodel och kaaanske göra en panna popcorn.

tack till mamma som stoppade in cash

kom ihåg att det var här ni hörde det först



respect


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback