Matdags! and then PARTY!

uppvärmning av köttfärssås blir vår middag ikväll. vi ska sen till sistaah och annabena! snackas om singstar? jag ska vara gode full innan jag sjunger :) "jag sjunger aldrig nykter någonstanns.. " ... "att jag dansar nykter" -gäller fortfarande.

en grej till, jag skrämmer slag på sistaah:

Palora säger (18:52):
har just käkat.. IGEN sätter jag mig JUST NU vid datorn och du skriver:... LÄSKIGT!
Du har nån jävla psyk känsla att jag är här just nu och skriver! SEPE

jag är ta mig fan Bäst!!!! nu kokar vattnet! dags att göra ett försök i köket!
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer
Postat av: mini-you

ja, jag är jävlart kung på att köra nu! varför ska vi just åka till boden? :O


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback