min jacka är försvunnen, på riktigt

vi var en sväng till stugan och blev bjuden på indisk mat. jag drack rödvin och gjorde mig "cleo-glittrig". åkte till sistaah sen kring 10-tiden och fortsatte med mitt rödvinspimplande där. i stan var det sjuukt lång kö till cleo pga "mixad ålder". jag och jonatan lämnade sistaah och annabena i kön och stack till olivers inn där linnea, sandra och pernilla var.
hängde in jackorna och beslutade oss för att gå några minuter innan stängning. vad händer? JO det ska jag berätta. jag lämnade in min lapp och vad får jag? Inte min jacka. min jacka var försvunnen, där i hade jag min mobiltelefon och plånbok. den försvann, pytsväck. jag fick vänta till sist utan att få något gjort. jag bad om en telefon så jag kunde ringa och polisanmäla grejerna fast det gick inget vidare.

så just nu är jag mobillös och plånbokslös. jag har riktigt mycket i min plånbok - ssabkort, matkort, körkort. medlemskort till typ allt, telefonnr på små lappar, små åkbiljetter till grönalund.. Mycket grejer alltså.
mobilen är väl sådär, mest telefonnr som kan vara. sen är den väl inte direkt den billigaste telefonen på hyllan. shiit.. jag är för bakis för det här. jag har inte fattat ett skit ännu.

kom ihåg att det var här ni hörde det först
respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback