nu är hon stor :)

imorse när jag steg upp upptäckte jag en blodfläck precis utanför toaletten. då jag precis hade klivit upp kliade jag mig i huvudet och funderade på om jag slagit mig när jag sovit. tills jag kom ut från toaletten och såg skoj i buren och nellie i bädden. släppte först ut skoj och bad henne lägga sig ner och kollade om det var blod i pälsen - mycket riktigt! skoj började sitt premiär-löp idag! dagen till ära fick hon ett tikskydd i storlek S :)

första stegen i tikskyddet var ingen höjdare! hon satte sig ner på en sko? hon gick några steg och satte sig igen, tittade undrande och förskräckt på mig. det såg ut som att hon ville säga - " vad har jag gjort för att förtjäna ett sånt här hemskt straff och vad fan är det jag har på mig??" hahaha. några minuter senare hade hon accepterat tikskyddet och det gick bra.

bortsett från skojs löp så ska jag mest troligt vara bonde imorgon. men jag ska maska mig upp ur sängen kl.08.00 och påminna pappa om att jag ska med till sundom.

SEN har jag ett stort jävla problem! på onsdag åker vi till stockholm och jag har Ingen hundvakt från onsdag till fredag eftermiddag = PANIK. jag har provat alla alternativ. "vi kan ta nellie", ta mig fan alla säger nellie. jag måste påpeka att de svarar så Innan jag nämner att någon har börjat löpa. misstag : anna ville ha henne tills hon fick reda på att hon löpte. men i övrigt = PANIK! i absolut värsta värsta fall så får jag slänga in BÅDA hundarna på något pensionat och betala med pengar som jag inte anser mig ha i min ägo nu.
någon som känner sig manad att ta på sig hund? jag vill hellst inte dela på dom.

nu ska jag somna med den där förbannade boken i ansiktet. "emma, mias dotter" ni vet.. gömda, asyl, mias hemlighet, mias systrar.. :) OCH ANNABENA JAG LÄSER BOKHELVETET INTE LYSSNAR! :)
kom ihåg att det var här DU hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback