typical

jag är helt förslappad. jag gör typ ingenting. jag bara sitter, sitter och sitter. hundarna verkar ha blivit påverkade och gör samma sak som jag gör. vi ligger tillsammans i soffan, vänder oss då och då. går ut lite, går in, sitter sitter och sitter. äter muffins, dricker cola och blir läskigt feta. den enda som är på språng är kisse, den enda av oss här hemma när jonatan jobbar som rör på sig. jag känner mig fetare än på länge och börjar bli knäpp i skallen.

jag har snart sett hela första säsongen av heroes, jag har försökt desperat att sälja/byta min mobil och kollar därför blocket och min mail en gång i minuten typ. jag har typ gått in på varje internetsida som existerar känns det som, jag har laddat ner säsong 2 också. sen har jag fått tips om någon "dexter" serie som tydligen är sevärd. men jag är så fruktansvärt less på att sitta här. jag har besök arbetsförmedlingenshemsida tusen gånger för att se till att vara först med att söka jobb!

jag förväntar mig riktigt mycket sympati nu. jag funderar på att tina en till muffins, de var riktigt goda. smaker som sånadär "fika"-personer äter. jag kör mackor = "mack"-person.

jag googlade på "återvändsgränd":



muntert va?
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback