pixmania

igår följde jag med pappa till sundom för att hjälpa till med att tömma ur en jordburksfastighet. jag tog några bilder också :)



garaget


Huset - jag misstänker att typ sistaah sett huset när vi varit små.


en lite bättre överblick.



senare idag flyget vi till mia! iih. jag måste tvätta lite grejer, laga mat till mig själv, mata hundarna, gå ut med hundarna, packa osv osv. jag kan inte planera och börjat packa igår eller något? neee. where´s the fun in that?!
kl.21.00 bye bye.
nu är det klart med hundarna! jag var förbi ett hundpensionat i östra persön och snackade med hon som hade det där. 170kr/natten med mat, promenader och de får dela bur. det är totalpriset per natt för båda hundarna. till saken hör också att de kommer få stanna där tills på måndag :/ jag tänker Inte lämna en löpande skoj ensam i persön utan nellie! aldrig i mitt liv att det kommer hända. jag tänker dessutom packa ner massa saker till dom. bädden, filtar, tugg-grejer och tusen tennisbollar som de kan få skala huur mycket dom vill! :) usch. det känns inte bra att lämna bort som sådär.
på tal om hundarna måste jag Igen lägga in lite bilder på dom :)


här är vi på floras kulle och får träffa buffy en 6månader gammal liten valp :)


här är vi i gammelstad på baksidan och leker med en pinne!


skojis!


nu har jag fått vara lite hundig! jag hoppas att jag inte får panik hos mia över hundarna. buuu :/
jag hittade föresten lite mer bilder från ihelgen då vi hade förferre hos sistaah och annabena! jag slänger upp dom också när jag ändå är i farten! :)


Annabena med syster Lotta sjunger singstaaaar!!


jonatan niklas annabena & lotta

det var en trevlig kväll hemma hos dom.
nu ska jag sluta vara helt galen med att lägga in massa bilder och göra allt det där jag radade upp att jag skulle göra.
kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect!!

Kommentarer
Postat av: Karin

För Lina är 86a. Varför kom inte du in? Du är ju 85a!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback