kungsholmen

jag var på en fullständigt härlig tur med kungsholmen tillsammans med SSAB. det var hur mysigt som hellst när jag tittade ut genom fönstret och såg allt långsamt försvinna bort i mörkret. live musik, tacos och jag var hur nöjd som hellst! det går inte att förklara hur det var. jag stod längst bak på båten och såg luleå bli mindre och mindre.
när vi kom till hamnen fick vi sitta kvar i typ en timme och vänta på en kille som skulle berätta vem som vann en tävling vi hade. tyvärr fick varken jag malin eller ak något kuvert så vi kunde tävla :( 

när vi tillsist fick kliva av båten följde vi med jossi (johan östman) till floraskulle för att gå på en lagfest, tror det var innebandy. men vi stannade inte många minuter, killarna såg ut som "kalle 15½år". knallade vidare till invit där hela gänget satt och drack öl. jag missade att malin och ak försvann ut när vi inte ens hade betalat :/
kvällen slutade OK sen när jonatan, johan och anna kom till cleo.

nu sitter jag och mår illa i soffan och ser på säsong2 av heroes. jag ska fortsätta med den och lägga mig ner. kom ihåg att det var här du hörde det först

respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback