ålderstecken?

är det ett ålderstecken när man frågar "vad är det där för musik?" när det är någon känd artist eller känd låt som man inte känner igen?  jonatan hade en sån idé. det var någon som inte visste vem petter var.

att man slutar vara impulsiv och planerar lite mer?
han är full med idéer som han tror sig tycka är ålderstecken.

själv tycker jag att man är gammal när man har byxorna så högt man kan och börar hitta gråa hårstrån. men det är ju bra utseende, inte på personlighet eller så..

nu måste jag börja snabba mig lite. jag börjar på 25minuter. men jag känner mig lugn! bara tandborsten och pjuxen som är kvar på min checklista. kom ihåg att det var här vi funderade på det först


respect me 2 day!

Kommentarer
Postat av: Mini-you

njae, de där om musik är väl inget ålderstecken, snarare att man är ointreserad av musik. gammal blir man när man skaffar barn :)

2009-04-29 @ 09:07:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback