bilder från grillningen i lördags!

nu har jag hämtat hem kameran från sistaah. har lagt in bilderna på datorn, jag trodde faktiskt att jag skulle ha fler bilder? nåja.


jag drack chill out vinet igen. det var bra.



....medans hundarna låg och sov hemma. förhoppningsvis var de helt slut efter att ha fått springa bredvid cykeln tidigare under dagen!



jag stannade på ica och köpte med mig lite kyckling. sistaah är ansvarig grillare just då jag tog bilden :)



allt ska grillas! grejen är att det inte syns på bilden men annafena satt bänkad vid grillen :)



en bild på käket utan sistaah :)




mitt i maten bild. jag set fet ut och har jonatans kurt cobain tröja!!







idag har vi ätit tacos tillsammans med johannes. anledningen till middagsbesök är enkelt : h o c k e y!
vilka nötter. jag börjar bli lite less på det där. men... vad gör man? egentligen ville jag se färjan 2 eftersom mia skickade sms om det för någon minut sedan!!

kom ihåg att det var här ni hörde det först


respect

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress:

URL:

Kommentar:

Trackback